Etichete înșelătoare




Produse alimentare

"Conține pasăre" - Dacă vedeți această inscripție pe eticheta de salam, șuncă sau cârnați, nu vă așteaptați că produsul conține de fapt pui; Deoarece toate părțile comestibile din păsări se vând individual mult mai profitabil decât a se adăuga în produse prelucrate; În cârnați merg deșeuri ca: piele de pui, curcan, crupă, scoici și alte resturi.
"Carne dezosată mecanic" - De fapt, ea nu este carne ci mai degrabă resturi de oase și articole de pasmanterie, prelucrate prin intermediul presei și sunt transformate în carne tocată.
"Soia Liber" - Producătorul susţine că produsul său conţine soia şi cumpărătorul consideră că produsul este format din înlocuitor de carne; Dar de fapt, soia este înlocuită cu pirofosfat, caragenan sau a alți agenţi de umezire, astfel se înmulţeşte greutatea produsului, datorită absorbţiei de apă şi fac produsul dăunătoar pentru sănătate.
"Cu aromă de fum" - Așa-i că sună gustos, cred că îți imaginezi că produsul a fost afumat. De de fapt, este "lucrarea" industriei chimice cu un 'fum lichid' - un aditiv chimic care nu are nimic de-a face cu fumul natural.
"Nu conține colesterol" - Această inscriptie o găsim de obicei pe produsele din lapte ca de exemplu la iaurturi. Credeți că produsul este bun pentru sănătate; Dar din păcate, grăsimile lactate sănătoase au fost îndepărtate și înlocuite cu uleiuri vegetale mai ieftine. Chiar pe uleiul vegetal, pentru a atrage consumatorii scrie "Nu conține colesterolul" acolo unde nu a existat așa ceva niciodată.
"Nu conține zahăr" - Întâlnim această etichetă de obicei pe sticlele de sucuri. Recent s-a descoperit că de fapt producătorii folosesc în locul zahărului alți înlocuitori care pot fi mult mai periculoși.
"Cu fibre" - Adică carnea conține fibre din legume. Asta înseamnă că produsul din carne conține mai mult de 30-40% morcovi, sfeclă sau orice componentă din legume (la latitudinea producătorului) ceea ce înseamnă că cumperi morcovi, la un preț de carne.
"Organic" sau "Bio" - Acum cât de naturale sau bio pot fi anumite produse rămâne la latitudinea și seriozitatea comercianților.
"Bio" pe produse lactate, indică prezența de bifidobacterii, dar puțini oameni știu că a Asociatia americană de microbiologie, se îndoiește de beneficiile acestor bacterii.
La iaurt, termenul de valabilitate este de 48 de ore. În cazul în care termenul de valabilitate este mai mare de două zile trebuie să văpuneți întrebari de suspiciune.
"Select" sau "Alegerea cea mai bună" - Un truc de publicitate pentru a impresiona cumpărătorul că este cel mai bun produs.
"Mâncare de post" - Desigur producătorii sau orientat repede la cerințele pieții având în vedere mai ales perioadele de post religioase. Astfel au început să producă tot felul de produse care imită produsele din lapte și carne. Numai că acestea sunt din produse vegetale pline cu aditivi și alte substanțe chimice foarte dăunătore sănătății noastre.
"Mai mult bun gust" "Mai gustos" - Găsim de asemenea inscripții de promovare. Dar nimeni nu știe cât de mult în comparație cu fictivul produsului normal.

Produse electrice

"Puteri cu multe zerouri de wati" - Produsele electrice mici precum, de exemplu; radiouri cu ceas, video playere sau mici difuzoare sunt etichetate că ar avea mii de wați. În cazul unui radio, care de fapt are un consum din priză de câțiva wați, cum ar putea scoate la ieșire mii de wați ? Se crează intenționat o confuzie între puterea electrică care se măsoară în wați și puterea audio care se măsoară în decibeli
Producătorii profită de nepriceperea multor cumpărători și atunci scriu etichete cu afirmații false.